صلاحی: تحقق اقتصاد مقاومتی مستلزم فراهم ساختن زیرساخت‌هاست

پایگاه خبری تفرش:

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تحقق اقتصاد مقاومتی را منوط به عزم ملی دانست.

 به گزارش  پایگاه خبری تفرش ، عباس صلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه مرکزی، با اشاره به برگزاری جلسات کارگروه اقتصاد مقاومتی در کمیسیون اجتماعی مجلس، اظهار داشت: کارگروه های تشکیل شده در زمینه بهزیستی، کمیته‌امداد، هلال‌احمر، تربیت‌بدنی، اعتیاد، آسیب‌های اجتماعی، قاچاق، کار، رفاه و تأمین اجتماعی و ... براساس شرح وظایف طرح‌هایی را ارائه می‌دهند.

وی افزود: در زمینه اشتغال، کارگران و تعاونی‌ها، کمیته‌های اشتغال با حضور افراد صاحب نظر تشکیل می‌شود تا با توجه به سیاست‌های کلی ابلاغ شده در خصوص اقتصاد مقاومتی ایده‌ها و طرح‌های پخته‌ای متناسب با شرایط کشور ارائه شود.

صلاحی لازمه اجرای این طرح را فراهم ساختن زیرساخت‌ها دانست و گفت: کشور باید برای اجرای اقتصاد مقاومتی آماده شود و این امر منوط به ارائه ایده‌های بررسی شده است که به واسطه مدیریت جهادی باید به انجام برسد.

وی تصریح کرد: مدیریت در این حوزه باید به دست افرادی توانمند و فاقد گرایش‌های سیاسی باشد. برای تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور باید افرادی انتخاب شوند که به دور از رانت، فساد و منافع شخصی عمل کنند.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان با بیان اینکه اجرای این طرح در کشور زمانبر است، اضافه کرد: بخشی از سیاست‌های این طرح زودبازده هستند و بخشی از آن در زمان طولانی‌تری محقق می‌شود اما امید است که به واسطه تلاش مسئولان و مردم این طرح اجرایی شود.

صلاحی عنوان کرد: این طرح عزم ملی را می‌طلبد و لازم است که در کنار مدیران و مسئولان که از طریق ایده‌پردازی و کسب اعتبار برای تحقق و اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی در کشور تلاش می‌کنند مردم نیز وارد عمل شوند و با تغییر الگوی مصرف خود در این مسیر گام بردارند. قطعاً رسیدن به اقتصاد مقاومتی در کشور منوط به مدیریت جهادی از سوی مردم و مسئولان است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:پایگاه خبری تفرش,دکتر صلاحی,نماینده تفرش,تفرش, | 16:1 | نویسنده : میثم اله وردی |